I. Rejestracja użytkownika

 

  • Każdy użytkownik zakładając nowe konto oświadcza, że zna i akceptuje zasady panujące na forum jednocześnie zobowiązuje się do ich przestrzegania.

  • Wybierając swój nick (nazwę użytkownika) pamiętaj, że nie może on być kojarzony z nickiem Administratorów i Moderatorów forum.

  • Pamiętaj, że po wybraniu i zatwierdzeniu swojego nicku, możesz go zmienić z poziomu opcji (przysługują trzy zmiany nicku w ciągu 30 dni na użytkownika).

  • Zabrania się tworzenia nicków wulgarnych, zawierających treści erotyczne, nawołujących do ideologii komunistycznych czy faszystowskich oraz obrażających w jakikolwiek sposób uczucia innych użytkowników forum.

  • Kultura nicku będzie oceniana wedle języka polskiego - nowożytnego (powszechnie stosowanego) a wszelkie słowa z gwary czy archaizmy typu k**as -> w XVII–XVIII-wiecznej Polsce chwost (ozdoba szmuklerska postaci pędzla z nici lub sznureczków) będą niemile widziane, chyba, że w języku powszechnym nie są słowami obraźliwymi.

  • Nieaktywne konta z niską, lub zerową zawartością będą usuwane.
     

II. Tworzenie tematów

 

  • Przed założeniem nowego tematu upewnij się czy nie istnieje już podobny wątek do twojego. W tym celu skorzystaj z funkcji "Szukaj".

  • Zakładając temat upewnij się czy wybrałeś odpowiedni dział forum, nagminne ignorowanie właściwego umieszczenia tematu może być ukarane.

  • Pamiętaj o doborze odpowiedniej nazwy tematu, która będzie odpowiadała treści zawartej w wątku.

  • Zabrania się tworzenia tematów o treściach reklamowych, erotycznych, promujących zbrodnicze systemy i ideologie.

  • Pamiętaj o właściwym dobraniu tagów - słów kluczy dotyczących tematu. Niewłaściwe korzystanie z tej opcji będzie karane.
     

III. Pisanie postów

 

  • Stosuj się do polskiego prawa, które zakazuje dyskryminacji innych poglądów, poszanowania obcych religii oraz szacunku do mniejszości narodowych, etnicznych.

  • Nagminne posługiwanie się wulgaryzmami na forum nie jest mile widziane.

  • Nagminne Umieszczanie postów nie wnoszących nic do poruszanego tematu będzie odpowiednio karane.

  • Wszelkie spory pomiędzy poszczególnymi użytkownikami powinny być rozstrzygane przy pomocy "Prywatnych Wiadomości" lub komunikatorów internetowych.

  • Nie tolerujemy przepisywania postów innych użytkowników. Jeżeli nie masz od siebie nic do dodania to po prostu nie pisz!

  • Zakazuje się używania kolorowej czcionki. Jest ona zarezerwowana wyłącznie dla Administracji.

  • Stosuj się do powszechnych zasad interpunkcji, ortografii i stylistyki. Na forum obowiązuje język polski. Nadużywanie innych języków będzie karane (jeżeli umieszczasz dłuższy fragment tekstu w obcym języku [nawet po angielsku] to postaraj się go przetłumaczyć na język polski). Forum Biura-adaptacyjne.pl nie uznaje żadnych dysortografii, jeżeli masz trudności z pisaniem, używaj narzędzi, które pomogą Ci w pisaniu poprawnych ortograficznie postów (m.in. Microsoft Word lub przeglądarka Mozilla Firefox).

  • Odnosząc się do czyjejś wypowiedzi cytuj tylko odpowiedni fragment, pozwoli to na uniknięcie niepotrzebnego zaśmiecania forum.

  • Odnosząc się do danej osoby, używaj membera (@nick), zamiast cytować cały tekst.

  • Na forum obowiązuje cenzura, wszelkie próby obejścia jej czy to dając kropki w środku wyrazu, czy zmieniając pojedyncze litery doczeka się reakcji ze strony administracji.

  • Zabrania się również przeklinania w językach innych niż Polski.

  • Trolling jest niewskazany, a każdy zamieszczony post o celu typowego trollingu będzie rozpatrywany i karany wedle Administratora.
     

IV. Avatar i Sygnatura - Ustawienia Profilu

 

  • Zabrania się umieszczania avatarów, sygnatur czy jakichkolwiek innych obrazków o treściach niemoralnych, wulgarnych, pornograficznych, drastycznych i obrażających odczucia innych członków społeczności forum biura-adaptacyjne.pl.

  • Jeżeli Twoja sygnatura jest zbyt długa, wstaw ją w spoiler.
     

V. Shoutbox

 

  • Shoutbox służy do szybkiego porozumiewania się między użytkownikami.

  • Na Shoutboxie obowiązują wszystkie zakazy ustalone odnośnie forum.

  • Zakazuje się spamowania, zalewania wiadomościami o takiej samej lub podobnej treści oraz pisania wiadomości mających na celu urażenie użytkowników forum.

  • Zakazuje się nagminnego wstawiania emotikon z kucykami i innymi postaciami z serialu.

  • Administracja i moderacja może usunąć wpis z shoutboxa, gdy takowy łamie regulamin.

  • Administracja zastrzega także sobie prawo do usunięcia wszystkich wiadomości z shoutboxa.

  • Obowiązuje CAŁKOWITY zakaz linkowania do stron zawierających prace pokroju “Gore”, w przypadku kiedy dostęp do nich nie jest odpowiednio filtrowany. Obowiązuje to nawet jeśli podany link nie zalicza się do takich prac.

  • Przed wstawieniem linków z Screamerami należy OSTRZEC innych użytkowników na Shoutboxie wiadomością poprzedzającą zawierającą wyraźny komunikat "UWAGA SCREAMER"!

  • Na Shoutboxie panuje zasada określająca umieszczanie linków do obrazków zawierających treści erotyczne patrz punkt VIII.
     

VI. Zakazy

 

  • Na forum nie tolerujemy piractwa w żadnej formie. Wszelkie jego przejawy będą skrupulatnie zwalczane.

  • Umieszczanie na forum zainfekowanych plików lub programów jest równoznaczne z otrzymaniem bana na adres IP oraz dożywotnim banem konta.

  • Ciągłe przyznawanie dodatnich punktów reputacji jednej osobie jest zabronione i w przypadku wykrycia odpowiednio ukarane.

  • Ustala się zakaz wymuszania od innych użytkowników punktów reputacji. Reputacja jest formą nagrody za pomoc innym na forum i nie powinna być przedmiotem wymuszeń. Umieszczanie jakichkolwiek wzmianek odnoszących się do reputacji w podpisach czy postach zostanie dostrzeżone przez czujne oko Administracji i odpowiednio ukarane.

  • Zakazuje się celowego prowokowania użytkowników aby wywołać tzw. s**tstorm, Flame itp.

  • Wszelkie przejawy denerwowania użytkowników (celowe poruszanie tematów które mają zirytować innego użytkownika, robienie na przekór, publikowanie treści mających na celu upokorzenie i/lub doprowadzenie innego użytkownika do złości), lub upokorzenia go będą surowo karane.

  • Kłótnie nie będą tolerowane w tematach forum ani na komunikatorze ShoutBox. Prosi się o ich unikanie, a spory prosimy rozwiązywać za pośrednictwem prywatnych wiadomości.
     

VII. Prywatne wiadomości

 

  • Wiadomości prywatne nie mogę zostać udostępnione bez zgody obu korespondentów.

  • Administracja nie ingeruje w sprawy prywatne użytkowników.

  • W przypadku gdy użytkownik jest spamowany lub obrażany za pomocą komunikatora z którego korzysta się na forum biura-adaptacyjne.pl doradzamy nałożyć blokadę (ignoruj) na użytkownika. Administacja nie ma prawa ingerować w sprawy prywatne użytkowników. Może opcjonalnie zostać mediatorem za zgodą obu stron.
     

VIII. Treści erotyczne

 

  • Wszelkie obrazki zawierające treści pornograficzne mogą być umieszczane na Shoutboxie tylko w spoilerach w godzinach od 22.00 do 6.00 (zakaz dotyczy czasu GMT + 1.00).

  • Opowiadania zawierające treści erotyczne posiadają swój dział i tylko tam mogą być publikowane.
     


 IX. Administracja

 

  • Na forum jest dwóch administratorów (Admin - Admin i Admin - TechAdmin). W przypadku odejścia jednego na urlop (lub zupełnie), powinien on to zgłosić wcześniej w odpowiednim temacie. Na czas nieobecności wybierany jest zastępca.

  • Moderatorzy są wybierani z grona użytkowników, ich liczba nie jest stała, w przeciwieństwie do administracji.

  • Należy pamiętać, że Administracja to też ludzie i mogą popełniać błędy, być chorzy lub mieć gorszy dzień, w ostatnim przypadku prosimy o wyrozumiałość.

  • Stanowiska nie są po to, by męczyć użytkowników tylko po to, by dbać o wygląd i porządek na forum. Jest obowiązek, który należy się starać wykonywać jak najlepiej, po to, by przeciętny użytkownik zastał forum, a nie "rynsztok".
     

X. Postanowienia końcowe

 

  • Regulamin obowiązuje w niezmienionej formie na całym forum biura-adaptacyjne.pl.

  • Każdy użytkownik zobowiązany jest do znajomości regulaminu w jego aktualnie obowiązującej formie.

  • Nieznajomość regulaminu nie jest uzasadnieniem wykroczeń użytkownika.

  • Społeczność forum podzielona jest na użytkowników i kadrę, którą stanowią Administratorzy i Moderatorzy. Przyjmuje się, że ostateczne zdanie ma Administrator. Jednak pamiętaj, że admin tez człowiek.

  • Administracja ma prawo do zmiany części lub całości Regulaminu. Wszelkie większe zmiany będą ogłaszane nad panelem ShoutBox, zobowiązuje to użytkownika do zapoznania ze zmianami Dalsze korzystanie z forum równoznaczne jest z zaakceptowaniem jego nowej formy

  • Wszelkie działania mające na celu szkodzeniu forum będą surowo karane.